Avslutningsseremoni for avgangseleveneVi ønsker avgangselever og deres foresatte velkommen til avslutningsseremoni i Asker konferansesenterArrangementets rammer Når? Torsdag 18.06.26 kl 19:30Hvor? Asker konferansesenter, Solbråveien 49. Hvem? Avgangselevene får ha med to gjester hver. På grunn av plassmangel ber vi om at dette respekteres. Påmelding er ikke nødvendigAntrekk: pent Praktisk informasjonDet er parkeringsplass i parkeringshus ved inngangen i tillegg til parkeringsplasser i Solbråveien.Vær ute i god tid og avtal gjerne samkjøring.Det blir varmt i konferanselokalene - vi anbefaler at man har med vann å drikke.Elevene skal videre på klassesamlinger etter seremonien.Program:Kveldens konferansierer: Raphael Grung Prieur (3STA) og Elin Irene Einstabland (3STD) Velkommen v/konferansierene Tale v/rektor Katrine Enghaug Musikkinnslag fra årets revybandet under ledelse av bandsjef Nila Knapstad Novsett (3STG) Tale v/kontaktlærer i 3STF Tonje G. Krogdahl Lysbildekavalkade laget av bibliotekar Anders Grønning og Brage Fuglseth Olsen (3STF) Roseseremoni Klassens og kontaktlærernes hilsen til hverandre (alle klassene) Sommerhilsen fra miljøarbeider Tarje Risbøl Sommerhilsen fra årets russepresidenter Maximillian Krugerud Skjeggestad (3STG) og Lea Vold Aspenes (3STA) Musikkinnslag fra årets revybandet under ledelse av bandsjef Nila Knapstad Novsett (3STG) Avslutning v/rektor Katrine Enghaug Tusen takk for 3 fine år sammen med dere! Publisert av Diane Elizabeth Daviknes Publisert 02.06.2026 11.03 Sist endret 04.06.2026 13.31