Avslutningsseremoni for avgangselevene

Vi ønsker avgangselever og deres foresatte velkommen til avslutningsseremoni i Asker konferansesenter

Arrangementets rammer 

Når? Torsdag 18.06.26 kl 19:30

Hvor? Asker konferansesenter, Solbråveien 49. 

Hvem? Avgangselevene får ha med to gjester hver. På grunn av plassmangel ber vi om at dette respekteres. 

Påmelding er ikke nødvendig

Antrekk: pent 

Praktisk informasjon

Det er parkeringsplass i parkeringshus ved inngangen i tillegg til parkeringsplasser i Solbråveien.

Vær ute i god tid og avtal gjerne samkjøring.

Det blir varmt i konferanselokalene - vi anbefaler at man har med vann å drikke.

Elevene skal videre på klassesamlinger etter seremonien.

Program:

Kveldens konferansierer:  Raphael Grung Prieur (3STA) og Elin Irene Einstabland (3STD) 

  • Velkommen v/konferansierene 
  • Tale v/rektor Katrine Enghaug 
  •  Musikkinnslag fra årets revybandet under ledelse av bandsjef Nila Knapstad Novsett (3STG) 
  •  Tale v/kontaktlærer i 3STF Tonje G. Krogdahl  
  •  Lysbildekavalkade laget av bibliotekar Anders Grønning og Brage Fuglseth Olsen (3STF) 
  •  Roseseremoni                                    
  • Klassens og kontaktlærernes hilsen til hverandre (alle klassene) 
  •  Sommerhilsen fra miljøarbeider Tarje Risbøl 
  •  Sommerhilsen fra årets russepresidenter Maximillian Krugerud Skjeggestad (3STG) og Lea Vold Aspenes (3STA) 
  •  Musikkinnslag fra årets revybandet under ledelse av bandsjef Nila Knapstad Novsett (3STG) 
  •  Avslutning v/rektor Katrine Enghaug  

 Tusen takk for 3 fine år sammen med dere!