Vi arrangerer introdag onsdag 12. august, klokken 10.00-14.00. Introdagen er for deg som ønsker å bli kjent med skolen og skolens innhold. Du vil også treffe noen av våre elevmentorer. Dette er elever som går på VG2 og som har en spesiell rolle for å bygge et godt miljø for elever både på VG1 og for andre elever på skolen. De voksne du treffer denne dagen er elevtjenesten, trinnlederne for VG1 og din kontaktlærer.
På introdagen vil du få omvisning på skolens områder, du vil få informasjon om hva vi skal gjøre de første ukene av skoleåret, delta i elevstyrte aktiviteter og ha en hyggelig lunsj sammen med elevmentorene og medelever som alle er nye på skolen.
Plan for introdagene
Hvem kan melde seg på
Gutt med sekk 2.png
A.I
Introdagen er for deg som
- skal begynne på Vg 1 til høsten
- skal begynne på Vg 2 eller Vg 3 på ny skole
Melde deg på
Påmeldingen åpner når førsteinntaket er klart rundt 10. juli. Vi anbefaler at du som skal begynne på vg1, venter med å melde deg på til du har takket ja til plassen din.
Introdagene er gratis.
Vet du ikke hvilken skole du kommer inn på?
Vent med påmelding til du har fått skoleplass. Hvis du ikke har fått skoleplass innen 5. august, kan du melde deg på tilbudet for elever uten skoleplass som arrangeres ved en videregående skole i din region.
Se mer informasjon om introdager Introdager før skolestart - Akershus fylkeskommune)
Vet du ikke hvilken skole du kommer inn på?
Vent med påmeldingen til du har fått skoleplass. Hvis du ikke har fått skoleplass innen 5. august, kan du melde deg på tilbudet for elever uten skoleplass som arrangeres ved en videregående skole i din region.
Se mer informasjon om introdager her: Introdager før skolestart - Akershus fylkeskommune