Nannestad Hudpleie

Nannestad videregående skole har en flott og velutstyrt hudpleiesalong. Der øves, trenes og praktiseres hudpleiebehandlinger.

Elev som arbeider i salongen på Nannestad Hudpleie - Klikk for stort bildeElev som arbeider i salongen på Nannestad Hudpleie Nannestad VGS

Dersom du ønsker å bestille time, ta kontakt med oss!

mail: hudpleie.nannestadvgs@afk.no.

Tlf: 468 06 316

Vi ønsker nye og gamle kunder velkommen!

Vi praktiserer og trener på ulike behandlinger i hudpleiesalongen, tar imot kunder på skolen og driver en hudpleiesalong på lik linje med hudpleiesalongene i bransjen. Vi har et godt samarbeid med næringslivet og har oppdrag utenfor skolen.

Vi samarbeider med ulike aktører i bransjen og bruker profesjonelle hudpleieprodukter i opplæringen. Det er muligheter for studietur til Paris hvor vi besøker samarbeidspartnere og lærer hudpleie på fransk vis.

Etter tre år, VG1 Helse- og oppvekstfag, VG2 og VG3 Hudpleie, er du utdannet hudpleier og kan gå ut i arbeidslivet. Du kan også starte din egen hudpleiesalong. Du kan søke påbygg til generell studiekompetanse etter VG2. Da er du ikke ferdig utdannet hudpleier. Du kan søke påbygg til generell studiekompetanse etter VG3 da du er ferdig utdannet hudpleier. Etter dette kan du søke deg inn på høyere utdanning. Du kan der utdanne deg videre til sykepleier, lærer, make-up artist, stylist, negledesigner og fotterapeut.

Nannestad Hudpleie er oppdatert på populære behandlinger som etterspørres i hudpleiesalonger og spa. Vi har anerkjente og profesjonelle behandlinger fra Sothys, Babor og Guinot. Green Peel er for oss en ny trendy spesialbehandling.

Innen negledesign får elevene det siste nye på markedet gjennom vårt partnerskap med Lakkbar. Vi har også et profesjonelt samarbeid med Blomdahl for sertifisering av våre elever i ørehulling.

Det er en økende interesse for herrebehandlinger. Elevene på hudpleien lærer flere spesialbehandlinger for ansiktshuden hos menn.

Vi er stolte av at våre elever får opplæring i de nyeste behandlingene. Vi holder oss oppdaterte med det som hudpleiesalonger og spa utfører slik at elevene er attraktive i arbeidsmarkedet etter endt utdanning hos oss.

Behandlinger og priser finner du her:

Behandlingsoversikt med priser Nannestad Hudpleie - Klikk for stort bildeBehandlingsoversikt med priser Nannestad Hudpleie Kine Madsen

Hudpleiesalongen kan kontaktes på hudpleie.nannestadvgs@afk.no.