Mer opplæring

Hvis du har gjennomført opplæringen og fått karakteren 1 eller ikke vurdert (IV) i ett eller flere fag, kan du ha rett til mer opplæring i faget.

  • Du har rett til mer opplæring i enkeltfag hvis du har gjennomført opplæringen og fått 1 eller IV i ett eller flere fag eller ikke bestått eksamen. 
  • Opplæringen regnes som gjennomført hvis du har vært elev i faget frem til 1. mars.  
  • Frist for å melde seg på mer opplæring er 1. august. 

Du melder deg via denne formsen 

Har du spørsmål, kontakt Camilla Engberg.

Du kan lese om mer opplæring her.