Mer opplæringHvis du har gjennomført opplæringen og fått karakteren 1 eller ikke vurdert (IV) i ett eller flere fag, kan du ha rett til mer opplæring i faget.Du har rett til mer opplæring i enkeltfag hvis du har gjennomført opplæringen og fått 1 eller IV i ett eller flere fag eller ikke bestått eksamen. Opplæringen regnes som gjennomført hvis du har vært elev i faget frem til 1. mars. Frist for å melde seg på mer opplæring er 1. august. Du melder deg via denne formsen Har du spørsmål, kontakt Camilla Engberg.Du kan lese om mer opplæring her. Publisert av Bente Gylland Publisert 10.06.2026 09.14 Sist endret 22.06.2026 10.06