Kan en hel dag med matte være gøy? Klart det!
Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.
Elevene Felicia, Mads, Emilian, Daniel og Carlos på TO har hatt matte hele dagen mandag 19. mai, såkalt mattebonanza.
De fikk i oppgave å lage statistikk fra Skedsmo vgs fra dagen i dag. Elevene bestemte selv hva de ville undersøke. De har gjort grundige undersøkelser blant elever og ansatte, og resultatene ble søylediagram på fargerike plakater. Tusen takk til alle som deltok!
Publisert av Kine Johnsen
Publisert 19.05.2025 14.43
Sist endret 19.05.2025 14.43