Mattebonanza på TO

Kan en hel dag med matte være gøy? Klart det!

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Elevene Felicia, Mads, Emilian, Daniel og Carlos på TO har hatt matte hele dagen mandag 19. mai, såkalt mattebonanza. 

De fikk i oppgave å lage statistikk fra Skedsmo vgs fra dagen i dag. Elevene bestemte selv hva de ville undersøke. De har gjort grundige undersøkelser blant elever og ansatte, og resultatene ble søylediagram på fargerike plakater. Tusen takk til alle som deltok!