Det ble en ekstra hyggelig formiddag på skolen da den årlige feiringen av nasjonaldagen fant sted. Hurra for engasjerte elever og gode opplevelser!
Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.
Bjertnes i rødt, hvitt og blått
Det har blitt en hyggelig tradisjon at nasjonaldagen markeres på skolen. I år var det elever i 1SRA, 1SRB og 2SSA som sto for innholdet. Og det var ingenting å si på innsatsen, for her ble skolens elever og ansatte møtt av et bugnende utvalg av fristende salgvarer, pynt i rødt, hvitt og blått og morsomme aktiviteter. Trehjulssykling, kasting på blikkbokser og sjonglering var bare noen av mulighetene, og premier var det selvsagt til deltakerne også.
Takk for en nydelig formiddag i sola, og for den flotte innsatsen til alle bidragsytere!
Publisert av Maren Ødegaard Røste
Publisert 21.05.2025 09.09
Sist endret 21.05.2025 09.11