Hipp hurra for 17. mai!

Det ble en ekstra hyggelig formiddag på skolen da den årlige feiringen av nasjonaldagen fant sted. Hurra for engasjerte elever og gode opplevelser!

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Bjertnes i rødt, hvitt og blått

Det har blitt en hyggelig tradisjon at nasjonaldagen markeres på skolen. I år var det elever i 1SRA, 1SRB og 2SSA som sto for innholdet. Og det var ingenting å si på innsatsen, for her ble skolens elever og ansatte møtt av et bugnende utvalg av fristende salgvarer, pynt i rødt, hvitt og blått og morsomme aktiviteter. Trehjulssykling, kasting på blikkbokser og sjonglering var bare noen av mulighetene, og premier var det selvsagt til deltakerne også.

Takk for en nydelig formiddag i sola, og for den flotte innsatsen til alle bidragsytere!