Mer opplæringHvis du har gjennomført opplæringen og fått karakteren 1 eller ikke vurdert (IV) i ett eller flere fag, kan du ha rett til mer opplæring i fagetHvordan gir du beskjed om at du ønsker mer opplæring?Dersom du ønsker å benytte deg av retten til mer opplæring i fag som ikke er bestått (1/IV), må du melde deg opp ved å fylle ut skjemaet i lenken under. Meld deg så snart som mulig, og senest 10. september. Skjema for påmelding til mer opplæring Når du tar mer opplæring, følger du vanlig timeplan for aktuelle fag neste skoleår. Vanlige fraværsregler gjelder.På Akershus fylkeskommunes nettsider kan du lese mer om mer opplæring. Publisert av Grethe Engen Publisert 24.06.2026 11.35 Sist endret 24.06.2026 13.03