Da er alle avslutninger gjennomført, og skoleåret er over. Tusen takk til alle elever og ansatte for et flott skoleår!
Skolen er under utbygging og oppussing. Det medfører at bygg 1 (hovedbygget) og bygg 8 er stengt fra 22. juni fram til 10. august. Resepsjonen flytter til førsteetasje i bygg 14, paviljongen nærmest Vestbygata.
Åpningstider i resepsjonen sommerferien:
22. juni - 3. juli: kl. 10:00-14:00
6. juli - 31. juli: Stengt
3. – 7. august: kl. 10:00-14:00
Hente vitnemål på skolen 22. og 23. juni
Vitnemål kan hentes i skolens resepsjon (som vil være i paviljongen foran hovedinngangen) mandag 22. juni kl. 12:00-13:45, og tirsdag 23. juni kl. 10:00-13:45. Vitnemål som ikke er hentet i løpet av disse dagene sendes i posten og da kan dere ikke regne med at de er hos dere før opplastningsfristen 1. juli.
Dersom andre enn eleven selv skal hente vitnemålet må resepsjonen ha beskjed fra eleven, senest fredag 19. juni kl. 11:00.
Vitnemål og videre studier
Vitnemål skal lastes opp fra skolen til Samordna Opptak. Det er dere som har søkt som har ansvar for å sjekke i slutten av juni (frist 1. juli) at vitnemålet ligger på siden deres på Samordna Opptak. Dersom det ikke gjør det, så tar dere bilde av vitnemålet og laster det opp selv.
Dere som har søkt private skoler, i utlandet m.m. må selv laste opp vitnemålet.
Siste frist for å endre søknaden på Samordna Opptak er 1. juli.
Se alle frister og aktuelle tidspunkt Samordna Opptak her Tidsfristar – Universitet og høgskole
Kontaktperson for bestilling av fagdokumentasjon
Studieleder Rune Oskarsen