Retningslinjer for tilskudd til tiltak for utviklingshemmede (Akershusfondet)

10 Krav til rapportering fra tilskuddsmottaker

Som mottaker av tilskudd forpliktes mottaker til å benytte midlene til å utføre de aktivitetene som er beskrevet i søknaden og som er i samsvar med Akershusfondets retningslinjer.

Det er krav om å sende inn regnskap og rapport innen 31. mars. Ved rapportering skal det elektroniske rapporteringsskjema for ordningen benyttes

Regnskapet skal bare gjelde det omsøkte tiltaket (ikke organisasjonens årsregnskap), og må være underskrevet av styret ved både leder og regnskapsansvarlig.

Akershus fylkeskommune og evt. Akershus og Østfold fylkesrevisjonen har rett til innsyn i relevant dokumentasjon for å kontrollere at midlene benyttes i henhold til forutsetningene i søknaden.

Rapporteringsskjema sendes på epost til post@afk.no eller pr post til Akershus fylkeskommune, postboks 1200, Sentrum, 0107 OSLO